Nejen design tkaní s názvem Intrecciato je jediným výrazným prvkem Bottegy Venety. Stejně tomu je tak i v případě iniciálů. Jelikož kousky této italské módní značky jsou snadno rozpoznatelné, logo této společnosti se objevovalo pouze diskrétně a to na vnitřní straně všech produktů.

Bottega Veneta se řídila jednoduchostí a sloganem „Když stačí vaše iniciály“.

Po velkém poklesu popularity v devadesátých letech společnost převzal nový kreativní ředitel Tomas Maier a hlavním designérem se stal Giles Deacon. Právě Tomas se rozhodl vrátit ke kořenům a rozhodl se ustoupit od log, aby podtrhl důležitost Intreciatto.

O pár let později do společnosti nastoupil nový generální ředitel Marco Bizzarri a Bottega Veneta se opětovně začínala těšit čím dál větší oblibě. Může za to i příchod první dámské vůně Eau de Parfum.

Tato móda se velmi hodí ke všem druhůmšperků. Pokud Vás zajímají i jiné módní značky mrkněte se na tentomódní blog.

V roce 2018 kreativního ředitele vystřídal mladý Daniel Lee, jehož výsledky jsou více než působivé.

Předchozí článekRozvoz pravé italské kuchyně nyní v Brně i Olomouci
Další článekLenovo ThinkPad T450s